• O vydavateli
  • Reference
  • Ceník
  • Archiv
  • Články
  • TECH EDU
  • Soutěž
  • Kontakt
  • Nic není černobílé!

    Text: kolektiv dětí ze ZŠ Hálkova Humpolec a paní učitelky Ivona Krčilová a Helena Kahounová

    Foto: archiv ZŠ Hálkova Humpolec

    AGE 2 - 3 / 2019

    1. místo, veřejné hlasování na internetu, 5. ročník Srdce s láskou darované

    Náš pan ředitel působí na ZŠ Humpolec, Hálkova 591, okres Pelhřimov, od roku 2002. Toho roku nikdo z našeho srdíčkového týmu ještě ve škole nepůsobil, i když někteří z nás zde v dětství studovali. Jsme však všichni rádi, že zde nyní pracujeme, studujeme a můžeme hrdě říct: „Známe pana ředitele Strnada a můžeme být s ním!“

    Výčet věcí, které udělal a stále pro školu dělá, je velký, na to by nám rozsah, který můžeme napsat, nestačil, a proto budeme psát pouze za náš tým:

    Pane řediteli, děkujeme Vám za…

    …všechna vlídná slova, pochvalu i kritiku, které mě táhnou dál, vím, že je vše upřímné. (Ivona)

    …to, že jsi mě v roce 2016 přijal do školy na 1. stupeň. (Helča)

    …vstřícný a přátelský přístup. (Aneta a Martin)

    …to, že se děti mohou účastnit různých soutěží a akcí. (Radka a Pepa)

    …všechno, co pro nás děláte. (Anička a Markétka)

    …Vaši aktivitu a zapojení se do aktivit. (Vojta a Jirka)

    …to, jaký jste. (Ivona)

    …to, že jste maminku zaměstnal, maminka je v práci spokojená, má penízky a můžeme jezdit na výlety a něco si koupit. (Faník, Martinka a Anička)

    …to, že nám dáváte ředitelská volna. (Patrik a Ema)

    …to, že máte takový lidský přístup k dětem i rodičům. (Radka a Pepa)

    …to, že mě motivuješ ke zlepšování se, učíš mě nové věci a vyžaduješ kvalitní výkony. (Helča)

    …šachové turnaje a kvalitní přípravy na ně. (Aneta a Martin)

    …to, že tady máme hezké zážitky. (Patrik a Ema)

    …pochopení problémů dětí a za jejich řešení. (Radka a Pepa)

    …Vaši přístupnost a ochotu pomáhat. (Vojta a Jirka)

    …Vaši dobrou náladu a milý úsměv. (Anička a Markétka)

    …to, že jste umožnil mému synu Alešovi dále růst, našel v něm lásku k šachům a vůbec ke vzdělání. Podpořil jste ho, aby mohl přeskočit dva ročníky ZŠ, upevnil v něm sebevědomí, a tím získal i tolik cenných republikových ocenění. (Ivona)

    …to, že mi věříš a podporuješ moje nápady. (Helča)

    …krásná nová hřiště. (Vojta a Jirka)

    …to, že mě i v určitých momentech brzdíš, třeba když maraton vyběhnu jako stovku. (Helča)

    …čas, který jste nám věnoval. (Aneta a Martin)

    …to, že se Vy osobně zapojujete do aktivit s dětmi − fotbal, piškvorky, šachy… (Radka a Pepa)

    …to, že je naše škola hezká a příjemná. (Patrik a Ema)

    …to, že můžeme navštěvovat školu pod Vaším vedením. (Radka a Pepa)

    …to, že jste dovolil mému synu Davidovi studovat ze zdravotních důvodů individuálně, i díky Vám je teď studentem vysoké školy a studium ho baví. (Ivona)

    …všechna ředitelská volna, také za ta volna, která jste nám nemusel dát. (Anička a Markétka)

    …to, že jsi mi odpustil mé chyby, poklesky a selhání. (Helča)

    …to, že jste mě nechal učit ve škole a toleroval všechny mé „bláznivé“ nápady a ve všem mě podporoval. (Ivona)

    …Vaše velmi propracované hodiny přírodopisu. (Vojta a Jirka)

    …umožnění činnosti parlamentu a za všechny akce na naší škole. (Anička a Markétka)

    …to, že si vždycky na mě najdeš čas, když potřebuju. (Helča)

    …zdravý pohled na různé situace. (Aneta a Martin)

    …to, že nás doprovázíte na soutěže. (Radka a Pepa)

    …to, že jste tak přístupný, spravedlivý, jste tu pro nás pro všechny. (Patrik a Ema)

    …to, že jste sestavil tým výborných učitelů a jste jim oporou. (Radka a Pepa)

    …cenné rady, podporu, trpělivost, úsměv, za to, že v těžších chvílích a situacích stojíš při mně, dokážeš mě pochválit i mi vynadat. (Helča)

    …to, že jste mému nejstaršímu synu Tomášovi dopřál bezproblémovou praxi a ve všem ho povzbuzujete. (Ivona)

    …mnoho let obětovaných této škole. (Aneta a Martin)

    …to, že ve mně vidíš něco víc než já sama. (Helča)

    …posun, který díky Vám tato škola dokázala. (Aneta a Martin)

    Na závěr bychom rádi napsali, jak vlastně srdíčko–šachovnice vznikalo:

    Na první pohled by se mohlo zdát, že jsme koupili stoleček, plátno na šachy, udělali šustrmat a je hotovo. Všechno by bylo jednoduché. Omyl! My jsme chtěli, pane řediteli, abyste měl všechno opravdu od nás, od našeho srdíčka, z našich srdcí. Práci jsme si rozdělili a věřte, že vše je děláno ručně a pracně.

    Text: kolektiv dětí ze ZŠ Hálkova Humpolec a paní učitelky Ivona Krčilová a Helena Kahounová

    Foto: archiv ZŠ Hálkova Humpolec

    Celý článek si přečtěte v tištěné verzi AGE 2 - 3 / 2019 na straně 44-45.